DESPRE CE ESTE TRAININGUL
Cursul se concentrează asupra competențelor sociale și emoționale – capturate de regulă sub conceptul-umbrelă de ”inteligență emoțională” – și a efectelor lor la locul de muncă, asupra performanței și stării psihologice de bine. Inteligența emoțională a fost văzută mult timp ca un panaceu în contexte organizaționale, în mod special pentru rolurile manageriale. Dovezile științifice din ultimii 5-6 ani arată însă că impactul său asupra performanței manageriale și în alte roluri este modest – având însă un impact masiv asupra altor aspecte de la locul de muncă.
Cursul discută conceptul de inteligență emoțională, inspectează motivele pentru care nu este de fapt o ”inteligență” (precum cea cognitivă) și explorează mecanismele prin intermediul cărora inteligența emoțională influențează indirect starea psihologică de bine, satisfacția cu munca și cu viața și calitatea vieții. Vor fi de asemenea discutate modalitățile diverse de măsurare a inteligenței emoționale, iar participanții vor avea oportunitatea de a se auto-evalua cu teste de tip ”gold standard” și de a lucra direct studii de caz cu situații și profiluri reale.
În urma acestui program:
- Vei înțelege mai clar ce este și ce nu este Inteligența Emoțională – și la ce folosește și la ce nu.
- Vei înțelege modalitățile de măsurare și vei putea utiliza aceste teste în contexte de selecție de personal sau dezvoltare a talentului.
- Vei înțelege resorturile prin care componentele inteligenței emoționale acționează în munca ta și a celorlalți, pentru a produce performanță sau eșec.
- Vei putea lua sau facilita decizii care privesc performanța și well-beingul tău, al echipei tale și al organizației tale, în contextul în care sunt relaționate cu componentele inteligenței emoționale.
Durată/ format:
- Față în față (preferat) sau online
- Grupe de maxim 10 persoane
- Short format (introductiv): 3/4 ore
- Long format (cu exerciții): 6/8 ore
- Comprehensive format (retreat): 2 zile x 8 ore
Este pentru tine dacă:
- Dorești să te înțelegi mai bine pe tine și pe ceilalți, pentru a crește performanța în contexte de muncă.
- Dorești să îți dezvolți competențele de interacțiune socială, în mod special în contexte de business.
- Lucrezi într-un domeniu în care interacțiunea eficiență cu alte persoane este cheia succesului.
- Conduci o organizație sau o echipă înalt performantă și vrei să îi menții nivelul de motivație și energie pe termen lung.